Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Osobnostní rozvoj pedagoga v křesťanském a duchovním kontextu
Žižková, Johana ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Strouhal, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce nabízí náhled na křesťanství jako na jedno z podnětných teoretických východisek osobnostního rozvoje pedagoga. Vymezuje principy osobnostního rozvoje pedagoga v duchovním, konkrétně křesťanském, kontextu a představuje možnou praktickou cestu duchovního rozvoje. Činí tak s přihlédnutím k současným společensko-kulturním podmínkám a v kontrastu s vybranými humanizujícími pojetími osobnostního rozvoje. V samotném úvodu práce je osvětlena má motivace pro výběr této tematiky, na kterou navazuje vymezení základních pojmů. Část práce je věnována nezbytné podmínce uskutečnění osobnostního a duchovního rozvoje - seberozvoji pedagoga. Následující kapitola se zabývá porovnáním přístupu teoretických východisek, která výrazně obohatila můj způsob přemýšlení o osobnostním rozvoji. Jde o humanistickou psychologii, osobnostní pojetí dítěte a hlavně o křesťanské učení, které má nezpochybnitelný vztah k osobnostnímu rozvoji, a to jak v pojetí teoretickém, tak v praktickém křesťanském životě. V závěru bakalářské práce je představen motivačně vzdělávací kurz VYTAX, který se zabývá osobnostním rozvojem pedagoga v křesťanském kontextu v praxi, a to konkrétně v prostředí Církve adventistů sedmého dne. Klíčová slova Osobnostní rozvoj, duchovní rozvoj, seberozvoj pedagoga, sebekázeň, láska, víra

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.